ایتنا - حتیالامکان از صفحات، کانالها و گروههای موجود در شبکههای اجتماعی خارجی یا غیربومی خرید نکنید و از فروشگاههای اینترنتی ثبتشده در سایت Enamad.ir خرید کنید.
ایتنا - اتحادیه کشوری کسبوکارهای مجازی هفتههای خرید اینترنتی را از ابتدای اسفندماه، در راستای حمایت از کسبوکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین در کشور آغاز میکند.
ایتنا - دادستانی کل کشور در امور فضای مجازی اواسط شهریور ماه، در نامهای پلتفرمهای فعال در حوزه نیازمندی خودرو و مسکن را موظف کرد تا کاربران خود را از اول مهر از طریق سامانه امتا احراز هویت کنند.
ایتنا - گاهی کلاهبرداران به فعالیت در شبکههای اجتماعی گرایش پیدا کرده و اقدام به راهاندازی صفحات فروش کالا در این فضا کرده که در آن وجهی را از کاربر دریافت میکنند، اما هیچ کالایی برای او ارسال نمیشود.
ایتنا - برخی از پیامها و آگهیهای منتشر شده در فضای مجازی با وعدههای حراج آنلاین، تخفیف ویژه، قیمتهایی باور نکردنی و غیره صرفاً با هدف کلاهبرداری از شهروندان طراحی شدهاند.
ایتنا - شما بهزودی میتوانید با استفاده از فرمان صوتی از طریق دستیار هوشمند گوگل خرید اینترنتی انجام دهید. گزارشهای بهدستآمده حاکی از آن هستند که تنظیمات Voice Match جدیدی در صفحه تنظیمات امنیت و پرداختهای ...
ایتنا - تحلیلگران پیشبینی کردهاند که خردهفروشی، به دلیل پاندمیک کروناویروس، در سال 2020 شاهد افت جهانی 2.1 تریلیون دلاری خواهد بود. همزمان، آمازون اعلام کرد که عایدی این شرکت در سه ماهه اول 2020 نسبت به سال گذشته ...
ایتنا - شیوع ویروس کرونا میتواند تلنگری باشد برای اینکه نگاهی به تغییر فاز کسبوکارهای آنلاین داشته باشیم و عدد خردهفروشی آنلاین و استفاده مردم از خدمات آنلاین را افزایش دهیم.
ایتنا - رعایت برخی نکات بهداشتی نیز در خرید اینترنتی در روزهای کرونا توسط کارشناسان توصیه شده که در این مقاله به صورت ویدئو و به زبان ساده توضیح داده میشود.
ایتنا - گوگل قصد دارد با توسعه یک الگوریتم جدید برای معرفی لباسهای محبوب در فروشگاههای اینترنتی به کاربران کمک کند تا لباس دلخواه خود را هر چه زودتر بیابند.
ایتنا - کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری خطاب به کاربران اعلام کردهاند از خرید اینترنتی با استفاده از اتصال به اینترنت وایفای اماکن عمومی به شدت خودداری کنند.
ایتنا - پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی فاوا با بررسی توسعه اقتصاد دیجیتال در کشورهای مختلف اعلام کرد: درصد خریداران آنلاین در اقتصادهای نوظهور با نرخ بیشتری در حال افزایش است.
ایتنا - درگاههای موجود در فروشگاههای تبلیغ شده در شبکههای اجتماعی احتمال فیشینگ بودن دارد و کاربران حتما مراقب باشند حتما از صفحه کلید مجازی جهت درج اطلاعات بانکی استفاده کنند.